Vector
Nasza SERIA AGREGATÓW Vector powiększa się, wraz z nią Twój zysk.Utrzymywanie towarów w chłodzie podczas transportu drogowego jest zadaniem stanowiącym nie lada wyzwanie. Naczepy chłodnicze podróżują przez różne kraje, w różnych porach dnia, w ekstremalnych temperaturach. Niezależnie jednak od rodzaju transportowanych towarów niezbędne jest zaspokojenie wymagań klientów i zoptymalizowanie łańcucha dostaw.
Bezkompromisowe wymagania. Wybierając agregat chłodniczy musisz być pewny, że spełnia on wymagania łańcucha chłodniczego, jest opłacalny w eksploatacji i wywiera minimalny wpływ na środowisko, umożliwiając dostarczenie klientom towarów
w doskonałym stanie
Ściśle określone potrzeby. A zatem uniwersalność zastosowań. Wybrany sposób transportu chłodniczego musi zaspokajać potrzeby różnych modeli dystrybucji, krajowych lub międzynarodowych przewozów długodystansowych, a także szerokiego wyboru produktów, z uwzględnieniem świeżych, mrożonych i wrażliwych towarów.
Maksymalizacja czasu działania
Osiągnięto dyspozycyjność 99,4%*
Zastosowanie technologia E-Drive umożliwiło
wyeliminowanie 17 części wymagających
serwisowania, przyczyniając się do
zwiększenia niezawodności i wydłużenia
czasu działania.
* Pomiar przeprowadzono w ciągu
ponad 12 miesięcy na flocie
700 naczep chłodniczych eksploatowanych
przez dużą sieć supermarketów w Wielkiej Brytanii.
Ochrona ładunku
Dokładność +/- 0,3°C względem nastawy
Elektryczne zasilanie zapewnia niezwykle
precyzyjną regulację temperatury,
szybsze schładzanie, stałą wysoką
wydajność grzewczą oraz lepszą wentylację.
Zapewnienie nieszkodliwości
dla środowiska
< 3% wskaźnik nieszczelności na rok
Dzięki mniejszej liczbie części i połączeń,
technologia E-Drive pozwala radykalnie
zmniejszyć wycieki czynnika chłodniczego
w porównaniu z technologią napędu
paskowego. Starannie dobierając
podzespoły, takie jak hermetyczna sprężarka
w nowym agregacie Vector 1550, w jeszcze
większym stopniu przyczyniamy się
do ochrony środowiska.
Nasze rozwiązanie to pionierska, E-drive elektryczna technologia, która eliminuje mechaniczne przekazywanie napędu stosowane
w układach z napędem paskowym i przekształca mechaniczną energię silnika w energię elektryczną.To unikalne i opatentowane rozwiązanie zapewnia niezrównane schładzanie i regulację temperatury,niższe ogólne koszty eksploatacji oraz mniejszy wpływ na środowisko.